/ Elins vardag /

ONSDAG

Ursäkta för dåligt uppdatering men vårat liv består nästan mest av jobb/skola och vårat målande, haha. Vi är helt fastklistrade i det! Det är ändå ganska mysigt att sitta i köket tillsammans och måla, om ni inte testat det så gör de. 
 
Igår var jag ledig och det var tvättnig som gällde sen så idag har jag jobbat 7-15 och även tagit emot en ny som ska förhoppningsvis vara hos oss mer, det roliga är att hon känner min fd. kollega i Skellefteå så vi klickade som direkt och hade kul. Vad annars har hänt? Jo igår bestämde jag mig för att ta ett till kliv i vuxen livet och börja dricka kaffe! Haha, dock med lite grädde och socker men jag måste ju få mjukstarta. Josef lärde sig på en dag dricka kaffe...förstår inte haha.
 
Nu ikväll har jag bakat en choklad toscakaka, mums. Ska smaka då den svalnat och imorgon är det 11-19 som gäller och så är det hockey Luleå - Skellefteå. Vi var sugna på att se den live men jag slutar ju när den börjar och Josef borde plugga inför sin tenta på fredag så vi ser den nog på tv. Hoppas på vinst i alla fall, vi är verkligen rivaler!
 
På fredag har jag och Josef tänkt en inflyttningsfest såhär efter 100år, vi hade ju velat ha en innan det nya året kom men det var så mycket då så vi får ta det nu. Man har ju hunnit lära känna nya människor osv, blir inget megaparty utan bara sådär trevligt och mysigt. Vi måste ju fixa sådant då man har sin allra första lägga! (detta bestämdes igår haha, men de verkar vara på folket)